Bijna....

19 april 2022 - Moergestel, Nederland

Nog 1 dag en dan gaat het avontuur beginnen! De zenuwen gieren al, we slapen al minder goed maar gelukkig verlopen de voorbereidingen (met militaire precieze) gesmeerd. Huis aan kant, koffers gepakt, wasjes gedaan, een enorme lijst aan formulieren ingevuld en geüpload, etc. Alleen vanavond nog Loetje naar de opvang, koffers wegen en alle devices opladen ;-) .

Hidde begint het er alleen erg moeilijk mee te hebben. Duizenden vragen die hij continu moet ventileren (welke filmpjes zijn er in het vliegtuig? Wat eten we? Welke dolfijn krijg ik? Waarom gaan we met opa's auto? Wanneer ga ik weer naar school? Weten de meesters en juf dat ik trakteer? En nog veel meer), huilen omdat hij nu al zijn parkiet Hercules mist, boos op alles en iedereen of juist meer knuffelig. Het kost wat energie, maar we weten ook dat dit nou het doel is van nog een keer therapie.

Woensdagavond (uurtje of 21-21.30u) landen we op Curaçao. We laten donderdag vast van ons horen! Tot snel!

1. Dolphins4Teun:
    19 april 2022
    Wat een heerlijkheid! En zo leuk om jullie verhalen te volgen. Die vakantiestress is vreselijk, maar als jullie morgen eenmaal wegrijden uit het verre Tilburg dan kan de ontspanning beginnen 🤪 Spannend voor Hidde! Een hele goede reis en op naar mooie stappen voor onze lieve vriend 💙 Dikke kus van ons allemaal
  2. Bregje:
    21 april 2022
    Ons gewoon om de tuin leiden!!! Haha xx
  3. Aart:
    19 april 2022
    Spannend allemaal, maar dolfijnen zijn zulke lieve beesten dat het vast goed komt. Geniet ervan Hidde 👍
  4. Ria van poppel:
    Een goede reis allemaal en een dolfijne tijd! Groetjes Ria
  5. Bregje:
    25 april 2022
    Dank je wel, Ria! Morgen gaat het avontuur dan echt beginnen!
    Fijn dat je meeleest🐬
  6. Hilde Dobbelsteen:
    19 april 2022
    Allemaal heel veel plezier. Nog even spannend en dan genieten.
  7. Jan Mathijssen:
    19 april 2022
    Fijne reis, fijn verblijf en op naar een wederom goede therapie periode.
  8. Oma yvonne:
    19 april 2022
    Oma yvonne zal jullie missen! Goede reis en geniet van alle mooie dingen die jullie tegenkomen , mijn kus vliegt nee 💋💋💋💋
  9. Jessica:
    19 april 2022
    Goede vlucht morgen lieverds!!
    Gaat helemaal goed komen daar in Curaçao.
    Good luck🍀 dikke kus van ons.
    Heerlijk om de verhalen weer te mogen lezen 😘❤️.
  10. Rhonda Geerts:
    19 april 2022
    Komt vast helemaal goed! Heel veel plezier en veel succes met de therapie straks en geniet van de tijd samen met jullie gezin. Ik kijk uit naar het lezen van al jullie verhalen! Goede reis 😘
  11. Nicolette, Pieter-Bas en Roos:
    19 april 2022
    Lieve Hidde, veel knuffels van ons. Het wordt een dolfijne tijd voor je. Samen met papa mama en Imre. En wij lezen met je mee.
  12. Bregje:
    25 april 2022
    Dank jullie wel! Vast veel herkenbare plekjes!
    Op naar het avontuur morgen🐬🤩
  13. Janneke:
    20 april 2022
    Welkom op Curaçao! Ben benieuwd naar alle mooie ervaringen.
  14. Bregje:
    Thnx Jan! Ik zal je blijven spammen met ons reisblog, haha 😘
  15. Helga:
    21 april 2022
    Wat mooi om te lezen, Bregje.
    Zijn we er tóch een beetje bij > Vooral... Heel veel genieten van alles wat het gaat brengen...💦❕
  16. Bregje:
    25 april 2022
    Dank je Helga! Fijn dat je ons blog leest.
    Morgen begint het avontuur dan echt🐬